ELA

Direktlänk till inlägg 2 augusti 2011

Min hästs utrustning

Av Daniela - 2 augusti 2011 18:15

Om jag tyckte att den tidigare "utrustnings rubriken" lät lustig så vart det här väl snäppet värre då. Men, det handlar ju om det han har på sig, juh!


Dressyrsadel - Svart Jacson Santa Cruz Arthur de Lux 17,5" XW, mycket bekväm


Hoppsadel - Önskan om en conjacsfärgad Santa Cruz Sabine 17,5 XW, just nu har jag ingen alls, men men gå ju å skutta i dressyrsadeln å   


Dressyrträns - Ett svart hopplock, V format pannband med strass (Hööks) och just nu en remontnosgrimma eftersom den breda fina behagade gå trasig!


Hoppträns - Conjacsfärgat Globus med bred nosgrimma och flätade tyglar.


Bett - 3-delat tränsbett och 3-delat pessoa.


Schabrak - Diverse från Hööks och några superduper Mia's och nått Hansbo.


Benskydd - Underbart vackra brun/orangea från Hööks, senskydd + strykkappor


En hel hög täcken för diverse olika väderlek och temperatur, stall och tävling.

 
 
Klara

Klara

16 oktober 2011 12:29

Det V-formade passar jättebra till hans bläs - han får nästan en "hjärtformad bläs" :3
Du får uppdatera här lite oftare, så man får nå't vettigt att läsa på nätet :D Tänkte nämligen länka dig på min nya blogg (om det går bra), och försöka hitta lite hästbloggkontakter.

http://stallbruttans.blogg.se

Daniela

23 oktober 2011 20:56

Haha ja han får ju det :) men egentligen köpte jag det till Wille.
Jo jag försöker komma ihåg att uppdatera, bli ju lite sällan eftersom ja inte ha nån dator hemma :P
Jo länka på du :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Daniela - 13 mars 2013 18:40

Tjolahopp! Efter många om och men så har nu både internet och ny dator kommit till hushållet. Veri najs. Nu blir det våfflor, mums :) ...

Av Daniela - 25 november 2011 17:36

Jag har många drömmar, ibland mardrömmar och ibland dagdrömmar    Just nu drömmer jag om en ny DATOR! För min gamle trotjänare vill inte längre hänga med i dagens tempo, den gör mig VANSINNIG! Så snälla tomten, en dator, tack! Jag drömmer även om e...

Av Daniela - 20 november 2011 15:26

Ja vad är egentligen en drömhäst? En häst som packar sina egna höpåsar, hämtar sitt eget hö och spån, aldrig är lerig och mockar åt sig själv kanske?    Bra fråga dedär. Nä, min drömhäst är väl en snäll häst, en snäll som inte hittar på bus eller dum...

Av Daniela - 4 november 2011 19:59

Det är en bra fråga, jag vet inte riktigt om jag kommer på någon? Snäll ska den åtminstone vara, så de 4 Svenska Halvbloden i mitt stall går ju helt bort. Charmör kanske? Eller Mr Lel? Stora stabila snälla pojkar   Fast, nä, min bäs kommer ju allti...

Av Daniela - 23 oktober 2011 20:57

Men jag kan ska försöka mig på en liten uppdatering såhär på kvällskvisten. Har tillbringat den mesta lediga tiden i garaget de senaste veckorna, orsaken är tre, att SAABLAR har gått lite trasig i bakvagnen och därmed är okörbar, 240:n är såld och at...

Ovido - Quiz & Flashcards